Makanan India Utara Di PAKEEZA


Imej yang berkaitan


Assalamuailaikum

Entry ini amat sesuai di baca oleh para peminat makanan India Muslim..he..he PAKEEZA RESTORAN salah satu destinasi jalan-jalan cari makan kami..Berkonsepkan makanan daripada masakan India utara adalah kelebihan kepada restoran ini..


PAKEEZA RESTORAN

15-17, Jalan Dato Seri Ahmad Said
30450 Ipoh, Perak
Tel : +605-241 4243.


E-mail : pakeeza@streamyx.com

Business hours : 11am – 3pm, 6pm-10pm.

APA MAKANAN YANG PEMES DEKAT SINI.

Pada aku makanan yang disajikan dekat restoran ni semuanya sedap-sedap..aku paling suka GARLIC NAN dia.  rasanyanya..perhhhh..gilaaaaa!!!harga sepinggan tu dalam RM 7.00..Bagi pendapat aku harga untuk setiap makanan yang di sajikan di sini memang berbaloi..walaupun tak dinafikan ianya agak expensive.



1. Garlic Nan - 2 Keping / 1 Keping di belah 4

2. Kari Ayam - 1 Mangkuk
3. Ayam Masala - 1 Mangkuk
4. Nasi Putih - 1 Mangkuk
5. Nasi Beriyani - 1 Mangkuk
6. Udang Goreng Tepung - 1 Pinggan / lebih kurang 10 ketul
7. Manggo Lassi - 2 Cawan Besar
8. Teh Ais - 2 Cawan Besar

Harga untuk semua menu di atas ni dalam RM 145.++..makan untuk 4px..Nasi tu walaupun nampak sikit untuk satu mangkuk, tapi percayalah ianya sungguh padat apabila masuk dalam perut..ha ha..kami siap kongsi lagi 4 orang..hu hu




Nampak jelas tak yang sememangnya licin selicinnya makanan yang ada di dalam pinggan aku..Ayam Masala tu aku nak kasi 5/5 bintang..memang ohsemm rasa nyaaa...




Ayesha pun sukaaaaa...=)





time too selpieee...ha ha




Pandangan dari hadapan pintu masuk..


okeiii..bubai..


Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan