Review : 3 Jenis Templated Berbeza



Assalamuailaikum


sekarang ni aku tengok para blogger kita banyak yang dah bertukar kepada Responsive Blogger Templated..dan opcourse la aku sendiri pon tak terkecuali nak mencuba templated yang baru, fresh dan mesra pengguna..kah kah!!!!


APA KELEBIHAN RESPONSIVE TEMPLATED NIH!!!


Responsive template adalah lebih user friendly sebab tujuan utama readers/ blogwalkers masuk ke blog kita adalah untuk baca article. Sekarang pun dah tak ramai orang guna PC or laptop untuk online. Masing-masing guna hp je kan. Screen hp kan kecik so, klu full layout sama mcm view kat PC, kita kena zoom baru boleh baca content dengan jelas. Lagi-lagi lah yang jenis tulisan tak clear tu kan. Isi kandungannya lebih teratur, kemas dan nampak cantik. Mudah juga untuk anda edit sendiri..

MANA NAK DAPATKAN TEMPLATED NIH??BUKAN KENA BAYAR KE??


Sekarang ni berlambak-lambak dah di carian google templated responsive yang boleh di dapati secara percuma..anda-anda semua kena rajin mengoogle la yerk..Tapi, memandangkan aku baik hati plak hari ni..aku share kat korang 3 jenis Templated Resposive yang menambat jiwa dan nurani aku..ha ha
.
.
jum tengok sendiri!!!



Templat Blogger Jamine Minimal adalah tema blogspot yang elegan dan bersih dengan ciri-ciri awal yang dibina. Dimuatkan dengan banyak widget yang akan memberikan blog anda nampak luar biasa seperti yang anda impikan. Ia adalah template berkualiti tinggi yang akan membantu anda memberikan pembaca blog anda terlibat dengan kandungan dengan tipografi yang indah, dan mudah difahami. Paling sesuai untuk yang gemarkan gaya make up, percutian, OOTD, peribadi, makanan, gaya hidup, ulasan dan juga lain-lain. Ia adalah pilihan terbaik untuk pelancong yang suka melancong ke destinasi yang berbeza dan menggunakan instagram sebagai platform promosi.


Demo | Download





Template Travelista Tour Blogger adalah templat blogger yang berfokus perjalanan dengan reka bentuk yang bersih dan responsif, yang akan menyesuaikan lebarnya mengikut saiz skrin peranti pengguna. Ia datang dengan susun atur yang profesional dan boleh digunakan untuk blog perjalanan, blog makanan, blog resipi, blog memasak, blog fotografi, blog gaya hidup, blog harian, blog fesyen, blog solek dll. Ini akan menjadi pilihan yang sempurna untuk memberikan blog anda reka bentuk yang mudah dicari tetapi profesional dan akan menarik pembaca baru.


Demo |  Download



Templat Blogger bergaya dilengkapi dengan reka bentuk premium, dan mempunyai ciri terkini seperti integrasi Instagram dan tipografi yang luar biasa. Anda boleh memaparkan imej slider pada imej kecil pos dan setiap imej di blog mempunyai butang penanda buku Pinterest, jadi ia membantu untuk mendapatkan lebih banyak penonton daripada Pinterest



Demo |  Download

-Selamat menukar ke templated baru !!!!byeeeee...

Sudah puas menjamu mata tu..komen2 la sedikit ye..terima kasih....

MURNI_HAFIZ

Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan