Kenapa Restoran Pokok Belacan Pemes di Meru Ipoh



Assalamuailaikum


Di sebabkan kami ni tiga beranak je..jadinya kami agak jarang sesangat makan dekat rumah..Kalau masak pon cuma pada hari minggu..itu pon dok mencongak juga..dan sometimes aku akan panggil mak ayah serta sedara mara datang makan sekali di rumah..baru aku rasa berbaloi untuk masak..ha ha

Dan, bila dah selalu sangat makan di kedai..kami jadi cepat jemu..sampaikan kadang-kadang dah takde idea nak makan apa dan dekat mana..Tapi kan, semalam aku berhajat nak makan ala2 western sekaligus terpaksa korbankan misi nak kuruskan badan..kekdahnyeee..ha ha..servey punya servey, ronda punya ronda..iolsss laki binik jumpa satu restoran dimana ianya menempatkan pelbagai menu dalam satu restoran.


RESTORAN POKOK BELACAN


Lokasi : No 28, Jalan Meru Bistari A7, Bandar Meru Raya, Ipoh, Perak
Mohd Khairul Adnan Hamid (013-4463 463)
Waktu Operasi - Setiap Hari (Kecuali Isnin) mulai jam 6.00 petang - 1 pagi.


Chicken Chop Grill : RM 12.00

Chicken Chop Crispy : RM 10.00

Dah selesai..ha ha..nasi ayam tu tak habis sebab itu untuk ayesha..tak boleh nak perabihkan sebab dah kenyang sesangat

senang nak kira bil..sebab dia asingkan harga ikut stall..tapi bayar di satu kaunter sahaja.

MENARIKNYA RESTORAN NI DIMATA AKU!!!

.  Ianya berkonsep medan selera.  Satu tempat tapi pelbagai jenis menu
. Harga yang sangat berpatutan
. Tak perlu menunggu lama.  Hanya buat pesanan di stall mana yag korang hendaki dan sebut no meja sahaja..
. Ruang makan yang santai dan terbuka
. Paling penting SEDAP!!!!


STALL APA YANG ADA DEKAT SINI

. Shellambak Village
. Western cikB
. Kuetiau AZ Kroh
. Haura Nasi Kukus
. Nasi Ayam Kampung
. Sate House
. Kedai Roti Canai
. Popia Cheese
. Nice Steambout

okei!!!ini antara stall yang aku perasan lah..kalau ada lagi..di alu-alu kan tambah..apa-apapun lepas ni aku nak repeat semula dekat sini..tapi time tu aku nak try pula rasa Kuetiau AZ Kroh tu..dari aku start datang sampai aku nak balik..ak dok tengok tak putus2 kakak tu mengoreng..ha ha

so uolssss..nak try rasa best atau tak, boleh la pergi restoran Pokok Belacan ni..kalau orang luar boleh la try google maps guna alamat yang aku bagi dekat atas tadi...

cha chin cau dulusszz...

Catat Ulasan

1 Comments

Catat Ulasan

Terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! Kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah. Komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Borang Maklumat Hubungan