HYDRO HOTEL PULAU PINANG IN MEMORY





Assalamuailaikum

Baru-baru ni aku ke Pulau Pinang, bawa si anak dara kecil molek tu berjalan.  sewaktu nak ke Batu Ferinngi aku tertarik dengan satu hotel ni.  Nama hotel ni sekarang adalah Double Tree Resort .  Tetapi dulu nama hotel ini adalah Hydro Hotel

Agak mengimbas memori jugaklah hotel hydro ni dulu.   Hotel Hydro dulu pernah femes sekejap gara-gara ada sau cerita bersiri di  TV3, slo akasia kalau tak silap.  Sampaikan aku, lepas je kahwin, terus ajak laki honeymoon sini. ha ha..

ini yang asal..

New Hotel: Double Tree resort by Hilton
(Sumber Google)


Melihat pada struktur asal bangunan nya masihje sama.. Cuma diupgrade lagi bagi nampak lagi modern.  so.. boleh tak aku nak  share gambar aku dengan incik laki honeymoon dekat hotel ni dulu. ha ha...



Depan ni laut tau..

Nampak tak..pemandangan hotel ni ada dua side..sebelah depan kiri dan juga kanan akan menghadap laut..di belakang pula menghadap gunung..

encik abe pon nak posing jugak..gitueee..





Ingat banyak sangat nak share..ini je gambar yang ada dalam simpanan..ha ha..okeilah..bukti..bukti penah duduk sini.. sarapan pagi dekat sini pon sedap tau. siap ada roti canai lagi..

anyway dekat atas tadi aku kata Hydro Hotel ni pemes dengan satu cerita tu kan..

cerita ni hah.



ingat tak3x..ha ha

byeeee

Catat Ulasan

1 Comments

  1. aah le perasan jugak..hydro ni dulu ada jambatan ke seberang sana kan..pergi laut..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! Kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah. Komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Borang Maklumat Hubungan