Apa ada dengan sabtu

Assalamuailaikum

Tomorrow is saturday..

Yup, everybody know that, but why with Saturday

huhu..

Actually terlalu banyak planning yang dah dibuat untuk esok.  Salah satunya nak pergi ber"Honeymoon".  Entry sebelum ni, aku penah tulis pasal rancangan aku dan suami untuk sambut annerversary dan juga my birthday di Bandar Melaka.  Dan paling-paling terkesan sedikit di hati when hotel already booked.

Tapi,

Inilah yang di katakan takdir, sebagai hambaNya kita hanya mampu untuk merancang, dan Allah penetu pada segala-galanya.

Kejadian pada dua hari lepas dimana encik suami dilanda sakit kepala yang teruk hinggakan muntah-muntah memaksa aku dan suami membatalkan hasrat tersebut. Diri aku sndiri pon risau dengan keadaan dia yang mcm tu nak drive jauh-jauh tanpa ada pemandu spare..Aku bukan tak boleh driving, tapi kalau dah jauh sangat aku pon takut..he he

lepas tu, sehari sebelum raya aidiladha, aku buat planning lain..konon nak g kuala lumpo sabtu nih. itu pon cancel jugak, sebab takut nanti tiket takde nak balik ipoh..Cuti sekolah kan.

And finnally, rupa-rupanya Allah nak gerakkan hati aku untuk temankan adik sedara aku yang belajar di UITM Kota Bharu, Kelantan yang tak dapat balik beraya di kampung atas sebab kehabisan tiket bus.  So tomorrow, aku with my husband, my mum and dad, also dua orang adik sedara aku akan kota Bharu.

Doakan perjalanan kami selamat 

Okey..

Bye...

Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan