List Dexandra Perfume untuk sayang-sayang semua

Assalamuailaikum

Masih ramai lagi yang menanyakan pada saya bauan apa yang paling best dan selalu orang akan beli.  Pada pendapat saya sendiri semua haruman dexandra masing-masing nya ada kelebihan dan keharuman yang tersendiri..so, saya sendiri susah nak menyatakan bahawa wangian apakah yang paling best sekali. tapi tak mengapa untuk sayang-sayang pembaca blog ini saya listkan beberapa haruman yang top selling buat masa nih..harap iaianya dapat membantu pembeli sekalian.


 Haruman untuk lelaki



Haruman untuk wanita


Dah kenalpasti ke wangiian apa yang menjadi pilihan hati

so, persoalan dimana saya boleh mendapatkan wanggian ini???

 012-5560972
 Puan Murni 
(Whatsapp sahaja)



HARGA (saiz 35ml)

Semenanjung:
Sebotol: RM65
2 botol dan ke atas: RM60/sebotol

Sabah/Sarawak:
Sebotol: RM70
2 botol dan ke atas: RM65/sebotol

*Harga tidak termasuk postage


Nota kaki:

Saya jual dengan harga yang telah DITETAPKAN oleh De'Xandra HQ.

Harap maklum.

Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan