Counting Days

Assalamuailaikum

Sedar tak sedar lagi beberapa hari je lagi, umat Islam akan menyambut Hari aya Korban. Msti dalam minggu ni Jaan raya kembali jem.Biasalah time-time ada musim perayaan macam ni la ramai yang amik peluang cuti panjang balik ke kampung meraikan hari raya bersama keluarga.. Nak -nak lagi dah masuk hujung tahun..rata-rata orang memang suka kumpul cuti..bila hujung tahun je..kena pulak cuti sekolah haaaa..time ni lah ramai yang amik cuti berturut-turut.Betul kan..he he

Aku pon sama la jugak.ha ha..tapi untuk raya haji ni aku tak amik cuti berturut, tapi aku amik lepas minggu kedua raya..Sebab??aku dengan suami plan nak sambut hari jadi serta anniversary kami yang kedua tahun di Melaka..sepatutnya tarikh sebenar hari jadi dan juga anniversary kami adalah pada bulan 10..Tapi, memandangkan bulan ni je suami aku ada kelapangan masa,..lagi pula bulan 10 tu mak sedara aku nak balik dari Haji, so agak tak confartable pulak nak pergi pada tarikh tuh.

Ikut pada plan yang asal Encik suami nak booked satu tempat yang boleh pakej sekali untuk Honeymoon.Bicang punya bincang kami decide untuk amik hotel sahaja.. dan yang lain-lain kami akan arrange kan sendiri..contoh untuk candle light dinner kami rancang nak cari satu tempat makan yang agak spesial sikit di Melaka dan tambah bayaran untuk diorang hiaskan satu meja couple...Ikut hati memang la nak ada orang duk main-main muzik bagai..he he..tapi bersyukur apa yang ada..asalkan niat kami untuk merakamkan kenangan berdua tuh akan kekal menjadi satu memori yang indah..gituuuuee..aminn..

Lepas tu, kami boleh la g jengjalan di malam hari kan di Pekan Melaka..so tak de lah boring sangat kalau kami amik pakej full untuk honeymoon..kalau dah namanya pakej mesti kena follow diorang punya jadual..memang tak laa..hu hu

so..now aku tengah counting saat-saat itu..dan aku berharap sengat agar segalanya dapat berjalan dengan lancar. Dan Alhamdullilah, hotel pon aku dah  siap booking..so tak de risau sangat nnti kalau-kalau hotel penuh..lagi-lagi cuti sekolah ni kan..
Ohsem tak..salah satu sebab kenapa aku booked hotel ni..katil dia pon dah macam ala-ala romantik..ha ha






adesss..tak sabarnya nak duduk sini..=)
Simple tapi niceee sangat..aku suka enviroment yang macam nih..memang sesuai dengan mood honeymoon kami.. he he
Nama Hotel : Arena Deluxe, Lokasi : Jalan Ujung, Melaka


Okeyy..daaa...

Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan