Review Produk tapi storynye panjang beno..hehe

Assalamuailaikum

agak lama juga aku tak ber blog..terlalu bz rasanya sepanjang beberapa bulan ini..alkisah aku dapat tukar tempat kerja..my hubby yang sekarang ni terlalu sibuk dengan urusan pejabat..masa sentiasa kami berdua kene kejar..agak penat rasanya di situ..hahaha..actually bila kita terlalu sibuk dengan kerjaya dan hal-hal lain..selain dari urusan akhirat tetap jangan dilupakan juga hokei..mesti diri kesihatan dan kecantikan diri pun agak terabai..

jadual waktu yang agak padat memang tak mengizinkan aku langsung untuk merehatkan diri..apatah lagi dalam soal nak ke spa atau yang lain-lain..biasalah bila dah berkeaadaan sebegitu..muka pun penuh lah tumbuh dengan pelbagai khazanah..jerawat..jeragat..kusam..tak bermaya...erkkkkk..

kalau dulu, time aku solo molo lah..sejujur-jujur nya aku nak hebah kan yang aku memang tak kisah langsung pon soal-soal kecantikan diri ni..nak gemuk ke..muka nak kusam tak berseri ke..aku tetap buat tak heran..haha..sampaikan my mum pernah cakap..ermm..memang takkan kawin la kamu kalau dah cegini gayanya..sentappp tuhhh di sini..jadinyaaa...=)

Nampak tak kekusaman muka aku tuh..dan beberapa biji jerawat dimuka..erk!!!
tapi tu dulu..syukor alhamdullilah Allah temukan lah jugak aku dengan jodoh aku..so..bila dah ada suami ni..memang berubh la gaya aku..pantang nampak produk yang voke sikit..mesti nak beli..kalau boleh muka tu kasi cntik  macam erra fazira..haha..

tapi...

tak semua produk serasi kan..kadang-kadang aku pakai sebulan je..itu kut jangka masa yang paling lama bertahan aku pakai sesuatu produk..lepas tu mesti nak tukar..kalau tak sebab naik jerawat..mesti sebab mengelupas yang kronik..ataupun muka nampak lagi gelap atau berjelaga bila pakai..

soo..aku pun dah memang fedup..duit dah perhabis banyak..wajah aku still tak mahu ok..actually muuka aku ni jenis yang berminyak..paling utama sekali aku susah nak tempekkan bedak compact dimuka..bertahan sejam je..pastu macam minyak goreng ikan terasa tertempek kat muka..

andddd....finally..dalam pada ku nak give up..

aku terjumpa satu produk ni..secara kebetulan..

masa aku dok servey2 sabun untuk kurangkan minyak di wajah..ada satu kakak ni promote aku dengan satu skincare...mula-mula aku reject juga..sebab dah terlalu bnyak skincare yang aku dah cuba..semuanya mengecewakan aku..tapi memandangkan dengan seriusnya dia menerangkan kebaikan produk skincare ni hati perempuan aku mulai cair..hehe..

maka..

bertemu jodohlah aku dengan produk ni..dengan tak sabar-sabarnya malam tu jugak aku cuba..malam pakai sabun dia..then..lepas dah kering..aku guna cream malam..pastu tidooo..

tomorrow mowning...

terkezut chimpazi aku..jerawat aku dah mula kecut..muka syukur alhamdullilah..selalu lepas bangun tido minyak penuh dimuka..tapi kali ni dah berkurangan..wajah yang kusam pun dah nampak cerah sedikit..lagi-lagi dibawah mata aku..

selepas 2 minggu aku pakai hasilnya memang tak mengecwakan aku..dah sekarang sudah sebulan lebih aku menggunakan prduk ini..makin hari makin aku rasa amat berpuas hati..

terima kasih
/
/
/
/
/
/
/
SYMA BEAUTY SKINCARE



selepas dua minggu mencuba=)

Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan