4 Majlis lain-lain tempat

Assalamuailaikum..

Sakitnya pulak perut aku ini..atas sebab itu terpaksa meng MC kan diri aku  hari ini..hahaha

actually ni semua penangan semalam..kitaorang sekeluarga attend 4 majlis serentak..3 Majlis kahwin, satu lagi majlis hari jadi..dah terlalu banyak sangan makanan yang di sumbat...perut pun tak boleh nak menerima tapi hanya nak menolak je..

push jangan x pusk ok..haha..jadinya malam tadi jadilah peperangan diantara perut dan jamban..

semalam..kenduri yang pertama..adik member baik aku yang kawin..setiap hari ada je inbox mesej yang msuk ingatkan aku supaya jangan x datang di majlis kawin adiknya..Alhamdullilah aku sempat jugak datang ke majlis tu walaupun terpaksa bekejar-kejar..dan yang paling penting laki ku sempat jugak ke pejabat amik barang yang tertinggal katanya..hihihi

lepas ke pejabat, kitaorang terus je gerak ke majlis kenduri kahwin yang kedua...yang ni my BFF yang kahwin..dah lama sangat aku tak jumpa dengan dia ni..selalu kitaorang layan wassap je..

wassap group..

group bekas student cosmopoint ipoh..

hari2 dok mesej  tanya khabar..dah makan keb elum..anak sihat ker (bagi kawan yang dah kawin)..aktiviti apa korang buat harini..dan macam-macam lagi..kalau boleh setiap hari nak on wassap ngan member-member..bila kat ofis je..buat mute silent..sekali bila buka..beribu mesej yang tak dibaca..hambik kawwwww...teheeeee


 ini aku dengan my lovely hubby..fine..aku rasa nak hantar my huby ke kelas belajar senyum..hahaha

konun nak samakan diri dengan pengantin pompuan tu pegang bunga..tapi si empunya diri sekarang ni kena mengaku yang diri nya sudah gemssss...=)



kat majlis tu orang pertama aku jumpa adalah member yang time dulo-dulo..waktu aku student..aku suka sangat -sangat jadikan umah dia tempat tinggal aku yang kedua selain dari umah parents aku..hahaha..dalam sebulan tu bolah katakan 8, 7 hari aku tido umah dia..waktu malam je jalan kaki gelap=gelap tu pergi kedai makan..walhal boleh je makan kat umah kan..tapi itu lah memori zaman student kitaorang..=)

semalam bila jumpa balik masing-masing sudah berubah..dia dah anak anak dara pun..comel pulak tu..aku pun dah ada en. hubby..tapi yang susahnya perangai tu still maintain..jumpa je terus peluk-peluk pehtu mulut pon dok pot pet menyembang cam dulu-dulu..last kali baru sedar..eh..jadi tontonan umum plak...ahhaha


darrisitu kitaorang menuju ke Dewan Orang Ramai sungai Tapah, manjoi..yang ni pulak kawan my hubby punya adik ipar kawin..kat sini aku makan lagi + ada kek rupanya...tetiba je si budak catering tu hidangkan kek pengantin kat kitaorang..yang terkedu nye..meja orang lain takdak pon..

terharu tauuu..haha..

last sekali kat sebelah umah kitaorang je..Majlis kenduri hari jadi anak tunggal jiran yang 4 tahun..diorang panggil anak-anak yatim...bagus tu..sambut hari jadi sambil bersedekah..

abis daaaa..perut tetiba meragam..agaknya my perut sudah terlalu averload..meronta-ronta minta untuk dikurangkan bebanan nya..haha..menangung lah aku akan kesakitannya hingga pagi ini..

so..aku berhenti dulu sebab si perut ini sudah mula bagi signal lagi...kahkah...

daaaaa....


opssss...sebelum tu..ada sapa-sapa tak nak order perfume ni..harga RM 25.00 je..tapi yang ni aku punya tau..semalam petang aku amik kat umah member aku..pe lagi murah tu..sambar lahhhh..

byeeee...




Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan