Mailah singgah medan kerepek nie=)

Assalamuailaikum...

malam ni dengan gigihnya aku dengan my hubby mem'packing' kerepek untuk di edar ke kedai-kedai runcit, gerai makan dan kantin..hasrat di hati kecil lagi kerdil ni nak masuk kan pasaran kerepek kami ni ke pasaran global..muahaaha..ishh mimpi 'moon" je lah yang boleh nya..actually ada juga hajat nak masuk RnR atau petronas ke tapi masih samar-samar kelam lagi nampaknya..=)

ini mesin sealing..setiap kerepek yang kami edarkan akan di seal terlebih dahulu packingnya..bukan main ikat-ikat getah zeropoint tu yer..sebelum di packing setiap kerepek akan di testing terlebih dahulu kualitinya agar kereepk yang di packing rasa sedap dan ranggup. (abaikan mesin sealing yang dah remuk seribu diatas tu yer..ini namanya idea kreatif terbaik 5 bintang..masak nasi letak periuk atas mesin ni..hahaha..cantik hasil nye..)
setiap kerepek yang dah siap di packing akan di letakkan di dalam bekas kuning ala-ala warna diraja ni mengikut kehendak pelanggan iaitu berapa packing yang mereka kehendaki..bekas kuning tu kami kasi free-free kat korang..so tak payah le korang pening-pening kepala nak mencari bekas yang sesuai untuk letak kerepek ni..

Media perniagaan kami..aku guna FB je..yang ni je aku tahu..haha..rajin-rajin lah like yer..bukan susah pun..bukan kene jawap soalan exam, just pergi kat mouse and halakan curser mouse ada kat perkataan yang tertera perkataan "like" dan click..dah settle..haha..simple sangat kan =)

lepas ni aku kene perah memerah my brain untuk buat proposal perniagaan kami..mana lah tahu jika kami boleh join MARA ke, PERTANIAN ke kan..rezeki Allah itu luas..jika tak dipecahkan ruyong manakan dapat sagunya..haha..okeylah sebelum ayat merepek dan meraban aku muncul di dalam entry kerepek aku ni baik aku cabut dulu..hopefully korang boleh kasi support yang kaw-kaw kat kitaorang dalam penjualan kerepek ni..pasni boleh lah celah peniagaan yang lain pula..amin


byeee....


Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan