SHAKE AND BAKE CAFE


Assalamuailaikum semua

That day, kami terjah ada satu cafe yang menyediakan hidangan bakar segar daripada roti dan pastri.  Selain itu ada pelbagai jenis kek dan manisan lain juga. Kelaianannya di sini, mereka membuat hidangan kopi buatan sendiri.  Namun begitu, tempat ini oleh dikatakan hanya menyediakan hidangan ringan seperti tea, kopi dan pastry sahaja, bukan main meal.

Lokasi Cafe :
Shake & Bake Cafe, 14, Jln Sultan Nazrin Shah, 30250 Ipoh, Perak

Koordinat:
4.6095142, 101.0824919

Peta:

Working Hours

Thursday: 10 am to 12 pm
Friday: (Prophet's Ascension), 10 am to 12 pm, Hours might differ
Saturday: (Prophet's Ascension), 10 am to 12 pm, Hours might differ
Sunday: 10 am to 12 pm
Monday: 10 am to 12 pm
Tuesday: 10 am to 12 pm
Wednesday: 10 am to 12 pm


Ini antara roti dan pastri yang kami pesan.  Harga boleh dikatakan sedikit exclusive tetapi boleh consider. hehe. Untuk air kopi macam latte or karemel latte agak terlalu manis. ermm.. saya cadangkan untuk mengurangkan sedikit paras kandungan gula. hi hi


Disini ada dua ruang tempat duduk iaitu satu di bawah dan satu ruang lagi adalah diatas.  Tapi jika datang pada waktu tengah hari agak tidak sesuai untuk santai-santai di ruangan atas kerana agak panas. hi hi. Ruangan di sini juga luas dan tidak terlalu sesak.


Roti n Pastry agak besar juga dan boleh beri kekeyangan sementara. ha ha. Macam biasa tekak melayu tanpa nasi and rasa pedas tidak sempurna. kennnn.  Yang saya punya tu adalah hot selling juga di sini. SGB Classic Croissant.


 like always OOTD pasti ada. ha ha


That area counter bar. Ada pelbagai jenis kek dekat sini.


And also ruangan parking yang luas. 

Oberoll ok ok je la bagi kami. And for to all information orang melayu agak kurang juga kemari, but jangan risau tempat ini halalan toyiban ye. In Syaa Allah. hi hi

Okei byeee..


Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan