SANTAI DI FLUFFF



Dalam beberapa hari ni, banyak benda yang jadi in my life. Don't know saya nak describe kan macam mana. Anxiety, trauma, panic attact semua mai selang seli. :(

So That day, member² dengan baik hati ajak saya pergi healing-healing dekat sebuah cafe. Cuba untuk mengembirakan mereka dan mententeramkan hati, saya pon follow walaupun hati dan perasaan ni tetap rasa kosong dan no emosi. 

So this name for the cafe. :)

CAFE SOUFFLE PANCAKE

Kafe Pancake ni baru je lagi dibuka tau. Duduk dekat dalam ni rasa healing dekat jepun tapi sebenarnya di Ipoh je. hehe

[ Flufff ]

📍 55, Jalan Market, 30000, Ipoh, Perak (Tingkat atas Kafe Chloe.co)

🕛 12 tengahari - 10:30 malam (setiap hari)

📱 016-528 4402

Pada sesiapa yang memang sukakan dessert, cafe ni memang sesuai sebab ada lebih dari 50 jenis dessert stail Japenese yang korang boleh try.

Antara pancake bestseller kat sini adalah Biscoff Caramel Coffee Soufflé, Mix Fruits Signature Soufflé, Nutella Hazelnut atau Strawberry & Creme Soufflé Pancake, Brioche Soft Bun, French Toast dan banyak lagi.


Untuk fluff Soulffle Pancake ni ada banyak perisa tau ! Tapi ramai yang rekemen perisa nutella,  Biscoff dan juga Matcha. 

Chicken ham & Chese Pancake

Brioche Bun tu diorang kukus depan mata dan dibawa dengan wap wap dia sekali depan korang.  Memang lembut. 

Strawberry & Creme Flufff Souffle Pancake


Ini antara makanan yang kami order. hihi. Kopi tu agak pekat sedikit. Tapi still rasanya cool.

 




Paling best tempat ni ramah OOTD. ha ha semua sudut cantik untuk bergambar. Kami yang dah sememangnya gemar bergambar tak melepaskan peluang abadikan memori di setiap sudut. Hari ni saya bawa anak sekali ber OOTD. ahhgitueeee. ha ha

Okei bye. Muahhhhhh

Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan