Aidil Adha dan hari kelahiran

Assalamuailaikum

Terasa  berat sangat mata pagi nie. Nak di katakan yang aku lambat tido semalam..tak lah jugak..rutin harian pukul 11 tu kira standart lah waktu tido untuk aku..tapi pesal lah mata ni terlalu berat sangat pagi ni..ke di sebabkan dan set kat mind yang 3 hari cuti aritu aku bangun lewat..haha..apa-apa pu naku kena pertahankan mata ku ni sehinggalah tamat waktu bekerja pukul 5 petang karang..seksanya..huhu

actually, kat pejabat pun ramai yang cuti hari ni..continue lagi lah tu..mood raya tak habis lagi..haha..sebut pasal raya ni..this year aku rasa bertuah sangat..first dapat beraya wih my husband for the first time as husband and wife..and second, first adha falls on my birthday..yes..my birthday..so pada pagi Hari Raya Haji tu.. aku dapat double wish from my friend and my family..and also from my lovely husband..seronok dan teruja sangat..thanks a lot pada semua yang mengucapkan selamat hari lahir dan juga aidil Adha..nak mention kuat-kuat kat sini..aku sayang korang semua erat-erat tau..

And, satu lagi suprise yang aku rasa nak nangis laju-laju, family-in-law aku wat kenduri doa selamat untuk aku..siap kakak ipar aku masak kan mee kari dengan laksa..jadinya petang tu, lepas je sempurnakan ibadah korban kami sekeluara dengan my mum and my abah pun sekali balik ke kuala..sampai kat sana..ghupa-ghupanya my husband dah siap tempahkan kek untuk aku..huhuhu..tang ni memang dah rasa sebak..touching gila-gila habaq tau..haha



okeylah tak mau dah story panjang-panjang..dah le hari ni pun tetiba mendung..cam tau-tau je..touching aku dah mai balik..itu belum lagi dengan mata yang dah lalo nie..anyway  apa-apapun aku memang apreciate sangat-sangat kat korang semua atas semua ni..
luv u all..muahhhh..

Catat Ulasan

0 Comments

Borang Maklumat Hubungan